Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2014 00:48 - Хора, моля ви се, усмихвайте се на отсрещните!
Автор: pticaskitnica Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1948 Коментари: 0 Гласове:
3



 Хора, моля ви се, усмихвайте се на отсрещните!

Днес отивам до НАП, имах да плащам здравни.  Всички стоят навъсени в тази чакалня, сякаш е нещо много лошо. Според мен пък опашката си върви добре – моят ред дойде след 15 -20  минути. Влезнах и поздравих: „ Добър ден и за много години, живи и здрави!“ Жената, която се бе вторачила в монитора си, се обърне рязко, усмихна се и сърдечно благодари, честити ми и каза, че съм много мила. Благодарих й...

  Не за пръв път ми се случва. Където и да ида и да ги поздравя мило и любезно с широка усмивка – остават учудени. Значи явно не е практика...  Да, разбирам ви , че е дразнещо да чакаме по опашки – в банката, в Мтел, в НАП, КАТ и къде ли не! Но нека бъдем по-позитивни, нека да не мрънкаме, че чакаме и „ Не можете ли по-бързо!?“  ... 

  За тези, които не са работили с хора, искам да кажа, че според мен това е много тежка работа – всеки ден да общуваш със 100-200 човека – на каса, на гише... Всеки питащ едно и също, всеки неразбрал. 

 Не се сърдете на жената, че е намусена – поздравете я, усмихнете й се, кажете й, че има хубава прическа  - всеки има нужда от мила дума в този ден.  Усмихнете се на минувача сутринта на улицата – това зарежда позитивно. Ако ви обяснят непълно, извинете се сякаш причината е във вас и помолете пак да ви разяснят.  Не е трудно!

 Всички имаме нужда от топла усмивка през деня, нека си я даваме!




Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pticaskitnica
Категория: Тя и той
Прочетен: 27905
Постинги: 2
Коментари: 27
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930